niedziela, 3 stycznia 2016

TAG RIORDANA!!!

Wow!!! Czuję, że mam zawał serca!!! Dziękuję za ponad 200 wyświetleń. 😀Niestety trochę mało tych komentarzy... 😞
Następny rozdział pojawi się raczej w tym tygodniu
 I mam dla Was Tag Riordana:

  1. Ulubiona książka Ricka Riordana? - "Magnus Chase" i "Klątwa Tytana"

  2. Kto jest Twoim boskim rodzicem? - to trochę wątpliwe, ale myślę, że Posejdon, Atena lub Hermes.

  3. Najdziwniejsze wydarzenie z książek Ricka Riordana? - hmmm, gdy okazało się, że Jason i Thalia to rodzeństwo 

  4. Jak dowiedziałeś/łaś się o książkach Ricka Riordana? Jak na nie trafiłeś/łaś? Która była pierwsza? - kuzynka pokazała mi film i bardzo mi się spodobała, a pierwszą z nich było Archiwum Herosów i muszę przyznać, że seria PJ była pierwszą serią, którą przeczytałam z własnej woli XD

  5. Ulubiony moment z książek Ricka Riordana? - w Domu Hadesa cały wątek, gdy Perciego i Ann zaatakowały bogini zemsty 

  6. Ulubiony bohater i bohaterka? - oczywiście, że Percy i Thalia i ewentualnie Leo i Posejdon

  7. Grecy czy Rzymianie? A może Egipt lub Asgard? - zdecydowanie Asgard i Grecy

  8. Najbardziej emocjonujący moment z książek? - hmmm... gdy Ann zwierza się Piper przy tych studniach w Krwi Olimpu

  9. Gdybyś musiał/a stoczyć walkę w świecie wykreowanym przez Ricka Riordana to jaką bronią wybierzesz? - łuk lub sztylet

  10. Którego bohatera najbardziej nie lubisz? - Jasona!!! To taka podróbka Persiaka!!!

  11. Jak długo zajmuje Ci przeczytanie książek Ricka Riordana? Czytasz je jednym tchem? - 2-3 dni w wakacje, chyba, że czytam nocą to dzień i noc.

  12. Którą książkę Riordana lubisz najmniej? - Nie mam takiej, ale trochę zdenerwowało mnie zakończenie "Krwi Olimpu"

  13. Czy książki Ricka Riordana nauczyły Cię czegoś? Jeśli tak to czego? Dlaczego warto po nie sięgnąć? - ogólnie gdy zaczęłam czytać tą serię trochę się zmieniłam. Stałam się bardziej śmiała, chętnie wyrażałam swoje zdanie itp. Ale przedewszystkim nauczyłam się lijalności i takiej walki o swoje swoje.

  14. Która kolejna mitologia powinna zostać motywem przewodnim następnych książek Ricka Riordana? - szczerze, nie mam pojęcia. 

  15. Od jak dawna czytasz książki Riordana? - od 2-3 lat

  16. Czy znasz bloga rickriordan.pl? Jeśli tak to pod jakim nickiem można Cię tam znaleźć? - oczywiście, że znam, mój nick to: jula2233 

  17. Nominuj kolejne osoby do odpowiedzenia na TAG ;) - ja nominuję każdego, kto czyta ten tekst. Także zachęcam do odpowiadania na pytania, w komentarzu lub na swoim blogu, jeśli chcecie, to możecie nazwę swojego bloga zostawić w komentarzu. 😄

2 komentarze:

  1. Bogowie są podobni do ludzi. Także się śmieją, kochają, nienawidzą i mszczą. Jednak oni nie mają zahamowań. Aby ocalić najdroższego przyjaciela potrafią zabić swoich towarzyszy, aby się zemścić zniszczą połowę świata.
    Można ich podzielić na dwie strony konfliktu: tą jasną i tą ciemną. Przynajmniej w teorii. Oni wszyscy, niezależnie od pochodzenia, są tacy sami. Nie należy im ufać. W praktyce, każdy dba tu tylko o siebie, o swoją pozycję i moc, nie przejmując się tym, że kogoś rani. Oczywiście istnieją wyjątki, lecz znikają one w morzu ambicji i żądzy władzy.
    Chciałabym wam opowiedzieć historię panteonów, historię bogów. Choć rozgrywała się ona tysiące lat wcześniej, ma wpływ na to, co dzieje się teraz. Bo bogowie nie wybaczają, nie zapominają. Ich rozgrywka trwa nadal, ale ważne są także ich pobudki. Nie wszystko jest tak jasne, jak się wydaje. Przeczytajcie, zrozumcie. Może to uratuje wam dziś życie, bo ciemność i chaos nadciągają.
    I spróbujcie im wybaczyć.

    Jeśli masz ochotę, to zapraszam :)
    Pozdrawiam,
    Mentrix

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dodasz nową notkę? Mam nadzieję że niedługo. Blog bardzo mi się podoba, Thalia to moja ulubiona bohaterka z serii PJ

    OdpowiedzUsuń